San Francisco | dag2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu San Francisco | dag2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu

San Francisco | dag2

Blijf op de hoogte en volg Family

05 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Best goed geslapen vannacht! Gelukkig genoeg energie om vandaag de stad te bekijken;) Zijn vanmorgen begonnen met een wandeling naar de Coit Tower, op de Telegraph Hill. Hier heb je 'n heel mooi uitzicht over San Francisco. Na deze beklimming zijn we terecht gekomen in de Italiaanse wijk, hoe kan 't ook anders;) en hebben heerlijk gelunched in een trattoria. Na eerst 'n advies gekregen te hebben om naar Tony's te gaan, toch voor iets anders gekozen. Na de lunch zijn we richting het shopping gedeelte van de stad gelopen, Union Square. Hier een beetje rondgelopen, maar de vermoeidheid sloeg toch toe.... We zagen 'n toeristische dubbeldekker en zijn erin gesprongen. Even bijkomen 2 uurtjes;) Dit was echt een leuke tocht, via bekende en minder bekende plekjes in San Francisco. Na deze tocht, waarin 't weer steeds minder werd; de zon weg en steeds meer bewolking en mist, via Union Square terug naar 't hotel. Onderweg door de chineese wijk gekomen en daarna 'n lekker restaurantje tegen gekomen; The Garlic Restaurant! Daar goed gegeten; wat zullen we lekker ruiken...;) Na 't eten weer 'n goeie wandeling naar 't hotel en zo lekker 't mandje in;) Was een bijzondere dag in een bijzondere stad!

• 06 Juli 2015 - 16:02

Margreet:

Geweldig! In het verre San Francisco thuiskomen in een Italiaanse wijk.
    Heel erg leuk om jullie te kunnen volgen in deze rollercoaster van indrukken,
    ervaringen en geluksmomenten. Geniet ervan!!

• 06 Juli 2015 - 19:09

Familie Merx:

Je kijkt je ogen uit, het is een pracht stad. Al in de steile straatjes geweest en met de Cable tram gereisd?
    Moeten jullie zeker doen. Nog veel plezier en tot de volgende bladzijde van het reisverslag.
    Pa en ma