San Francisco | dag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu San Francisco | dag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu

San Francisco | dag 3

Blijf op de hoogte en volg Family

06 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Alweer ons laatste dagje hier... Wat gaan de dagen snel!
Zijn vanmorgen als eerste naar de zeeleeuwen gegaan. Er waren er helaas maar 2 te zien, de rest was op jacht denk ik!
Na de zeeleeuwen naar de Cable Car gewandeld en daarmee 'n route gereden naar 't centrum. Heel bijzonder zo'n ritje met de Cable Car; je beleeft de stad zo weer heel anders in de enorm steile straten...!!
Na nu echt geshopt te hebben, zijn we weer met de Cable Car naar Lombard Street gegaan. Dit is 't bekende kronkelende straatje!
Ook dit was echt super leuk om eens met eigen ogen gezien te hebben.
Via Lombard Street zijn we terug gelopen naar Fisherman's Wharf, waar we lekker gegeten hebben! Nu klaarmaken voor de rondreis die morgen gaat beginnen, zin innnnn!!!