Las Vegas | dag 8 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu Las Vegas | dag 8 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu

Las Vegas | dag 8

Blijf op de hoogte en volg Family

11 Juli 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag een hele dag in deze drukke stad. Van Matthias hebben we gehoord dat de outlet shopping mall in 't zuiden van Las Vegas de moeite waard moet zijn, dus die gaan we maar eens bekijken. Wat de temperatuur betreft is het wel fijn een beetje koel binnen te lopen, alhoewel 't soms wel heel erg koel is.... Na een lunch en voor iedereen 'n paar schoenen weer back in town.
De 8-baan stond op 't verlanglijstje van in ieder geval Malou, dus op naar hotel New York. Jeroen, Daan en Malou zijn erin geweest, Liselot en ik gelukkig niet, want hij scheen echt heeeeeeeeel hard te gaan!!! Een hele belevenis dus, door New York in de 8-baan;)
Na hier weer veel gezien en gehoord te hebben, terug naar 't hotel even genoten van de rust bij 't zwembad en toen weer terug met de monorail.
Hebben gegeten bij Caesar Palace, ook weer zo'n enorm imposant hotel en ook weer druk, druk, druk.... Je moet 't 'n keer gezien hebben en gelukkig hebben we 't kunnen zien!!! Ons laatste nachtje daar; morgen door naar Zion Park

• 13 Juli 2015 - 16:12

Laurien:

haha, we zagen de foto van achtbaan op insta…….wow !!