Las Vegas - Springdale | dag 9 - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu Las Vegas - Springdale | dag 9 - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu

Las Vegas - Springdale | dag 9

Blijf op de hoogte en volg Family

12 Juli 2015 | Verenigde Staten, Springdale

Weer op naar de volgende plek! Is toch wel weer spannend wat we nu weer gaan zien. Hebben al zoveel gezien; alles is bijzonder en mooi, wat kan er nog meer komen.... De rit was weer mooi door allerlei verschillende landschappen met verschillende kleuren, van grijs tot rood van wit tot geel en allerlei verschillende soorten bergen. Weer een klein oponthoud gehad onderweg, nu door wegwerkzaamheden, maar verder een goede reis gehad. De dag bleek wel wat korter, hebben nu een uur tijdverschil met Las Vegas.
Bij aankomst in Springdale onze ogen weer uitgekeken. 't hotel zit midden tussen enorme rode rotspartijen, echt super mooi!! Hebben van dit mooie uitzicht genoten bij 't zwembad; 't was laat en erg warm...
's avonds bij 'n echte amerikaanse tent buffel-meat gegeten; toch een ander smaakje dan rundvlees;) Wel lekker, maar even wennen!
Op tijd naar bed en morgen vroeg op om deze mooie bergen van dichtbij te kunnen zien!!!

• 13 Juli 2015 - 16:43

Monique Jansen:

he Daan en familie

Wat een leuke verslagen schrijf je. We kunnen jullie helemaal volgen. Vooral HOE je het beleefd. Klinkt interessant als die verschillende natuur en IMMENSE gebouwen, bergen buffels beren flats Las Vegas in contrast met San Francisco. Leuk hoor. Heel veel plezier samen en kijk jullie ogen uit. Dikke kus uit Velp

• 15 Juli 2015 - 15:15

Laurien:

He…… en waar zijn jullie nu ? ten ondergegaan aan Las Vegas ?
    We horen t graag !! grt Laurien