Kayenta-Grand Canyon | dag 12 - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu Kayenta-Grand Canyon | dag 12 - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu

Kayenta-Grand Canyon | dag 12

Blijf op de hoogte en volg Family

15 Juli 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Ook vanochtend om 7.00 uur de wekker af laten gaan. We gaan Monument Valley bezoeken. Een schitterend gebied met gigantische vergezichten en extreme rode rots formaties. We hebben ongeveer 1 uur off road gereden met onze eigen 'SUV'. De grote loop hebben we maar overgeslagen. Er is wederom veel onweer opkomst.
Nog maar net het park verlaten begon de enorme hoosbui met veel gedonder. Op weg naar Grand Canyon Village. Onderweg nog een paar keer gestopt o.a. bij Dessert view Visitor Center. Zie de mooie plaatjes al zeg ik het zelf.

• 16 Juli 2015 - 19:42

Laurien:

Adembenemend !! hoe gaaf ! De foto's spreken voor zich, PRACHTIG ! nog mooier; Jansen op de knieen voor een selfie :)) GENIET ze daar ! kus uit warm NL xl

• 16 Juli 2015 - 23:06

Monique:

Wat een prachtige natuur. Ik zie niets van de hoosbuien dus ziet er prachtig uit. Hoe mooi kan het landschap zijn en weer zooooo uitgestrekt! Onvoorstelbaar dat er elke dag weer mooie nieuwe ontdekkingen zijn daar in de States!!
    Hier is het nu lekker Ik zit nog buiten 23.00 uur. Mooie avond 20 gr. Genieten. Fijne reis. Liefs

• 17 Juli 2015 - 22:42

Tony :

Wat een prachtige foto's. Het is groots en indrukwekkend. De kleuren zijn ook fraai. Ik krijg zowaar zin in een Big Mac!