Grand Canyon-Sedona | dag 13 - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu Grand Canyon-Sedona | dag 13 - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu

Grand Canyon-Sedona | dag 13

Blijf op de hoogte en volg Family

16 Juli 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Vandaag ongeveer de hele dag in de Grand Canyon. Eerst even goed ontbeten; je weet maar nooit hoe de dag loopt... Veel gehoord over helicoptervluchten over de Grand Canyon en zien er ook aardig wat voorbij komen. De stoute schoenen aangetrokken en gaan informeren hoe en wat. En jaaaaaa, we kunnen 's middags mee!!! Onwerkelijk, maar we gaan 't doen! Maar voor die tijd willen we net zoals gister de boel toch met de voetjes op de grond bekijken. 't blijft een onwaarschijnlijk mooi uitzicht, waarvan je denkt dat het alleen maar in films voorkomt, maar 't is echt echt!!!
Na 'n snelle lunch, op naar de helicopter-basis; 't gaat werkelijk gebeuren;) Eerst 'n instructie-filmpje, stel dat er iets misgaat, dan 'n zwemvestzakje om en dan 't kaartje met je plaats erop. Met inchecken moesten we een-voor-een op een weegschaal gaan staan, zodat er een goede gewichtsverdeling gemaakt kon worden voor in de helicopter.
Liselot kreeg de ere-plaats;), naast de piloot!!!
Wat 'n ervaring, werkelijk onbeschrijfelijk!!!! Door alle indrukken heb ik nauwelijks foto's gemaakt, zoooooo gaaaaaaaf!!!! Gelukkig hebben we 'n hof-forograaf bij ons, dus die heeft heel wat indrukken vastgelegd;)
Helemaal bij de vlucht uitzichten waarvan je denkt dat 't niet echt is, zo mooi, mooie muziek op de koptelefoon maakt 't helemaal compleet!!
Met 'n ongelofelijk bijzonder gevoel, weer doorgereden, nu naar Sedona; een plaatsje waar veel kunstenaars gevestigd zijn en waar een aantal magnetische velden te vinden zijn. Hier hebben we voor 2 dagen een appartement gehuurd, helemaal te gek! 's avonds lekker gebbq-ed bij een van de bbq's die voor iedereen te gebruiken zijn. Daarna alweer in een heerlijk bed geslapen;)