Sedona | dag 14 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu Sedona | dag 14 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu

Sedona | dag 14

Blijf op de hoogte en volg Family

17 Juli 2015 | Verenigde Staten, Sedona

Vanmorgen heerlijk ontbeten in ons tuintje bij 't appartement nadat Jeroen goed nieuws heft gekregen van dr Reijnen van 't Radboud! Hij is de specialist op 't gebied van osteonecrose, maar ziet hiervoor geen aanwijzing op de MRI!!! Wat een bericht...! Feeeeeest!!!
Na 't onbijt 'n planning maken voor de dag; vandaag gaan we Matthias zien, die helemaal uit Santa Fe naar ons toe gereden komt. We weten niet precies hoelaat hij komt, dus we gaan eerst lekker bij 't zwembad liggen. Eenmaal gesetteld, horen we weer 'n hoop gedonder in de verte; gaat 't naar ons komen, of niet? Na 'n uurtje blijkt dat 't toch wel erg onrustig weer wordt en willen we net opstappen als de bliksem echt heel dichtbij inslaat, gevoilgd door 'n enorme knal. De badmeester wilde ons net wegsturen ivm gevaarlijk weer, maar dat was niet meer nodig, we waren al genoeg geschrokken.... Thuis weer opgefrist, wasjes gedaan en daar is ie dan, Matthias, na heel wat uurtjes sturen!
Heel bijzonder hem te zien in the USA!!! Na lekker even bijkletsen, op naar Sedona, naar Tlaquepaque, 'n kleine vesting in spaanse sferen.
Heel sfeervol! Hier heerlijk mexicaans gegeten en daarna weer op naar 't appartement. Weer veel flitsen te zien, maar deze keer is 't redelijk rustig gebleven, ook wel fijn;)
Helaas wel bleek vanmiddag wel dat de laptop van Daan gecrashed is....; hier staan alle foto's op en dat zijn er nogal wat. Nu hebben we gelukkig onze mobieltjes ook vol staan met foto's, maar die met 't fototoestel zijn nog mooier! Hopelijk gaat dit goedkomen....

• 19 Juli 2015 - 16:47

P. Merx:

Wat een pech met de laptop, kan het onweer de oorzaak zijn?
    Wij genieten van jullie belevenissen en bijbehorende foto's.
    Pa en ma