Los Angeles | dag 17 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu Los Angeles | dag 17 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu

Los Angeles | dag 17

Blijf op de hoogte en volg Family

20 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Allemaal 'n beetje onrustig geslapen, maar zeker klaar voor dagje Universal Studio's! Eerst lekker ontbijten bij 't hotel. Daar 't ochtendkrantje eens goed bekeken, en wat bleek...gister toch weer mazzel gehad! Op de weg die wij gereden hebben is vlak na ons 'n brug ingestort die voor erg veel oponthoud gezorgd heeft! In de krant staat ook dat het erg vreemd weer is voor de tijd van 't jaar; normaal is 't 'n droge en warme tijd. Er is nu al meer regen gevallen dan in juli 1886, wat al extreem was. We hadden al zo'n vermoeden...., Death Valley was ook al niet zo warm en 't feit dat daar de wegen overstroomde was ook nogal vreemd... Maar, op naar de Studio's! Wéér 'n hele andere wereld!
We hebben als eerste gekozen voor de Studio Tour , zodat we een beetje beeld krijgen van hoe 't eraan toe gaat tijdens het filmen. Echt gaaf om te zien, de geschiedenis, alle studio's, de sets die compleet opgebouwd zijn, het nabootsen van een overstroming, een aardbeving etc. Ben benieuwd hoe ik nu naar een film ga kijken nu ik weet hoe 't allemaal werkt... Verder o.a. naar WaterWorld, Special Effect Stage, Universal Animal Actor's etc geweest! Erg leuk dit allemaal gezien te hebben!! Na 'n lange dag in 't park lekker gegeten en als laatste over Mulholland Drive gereden, dé straat waar alle beroemdheden wonen. Ook weer leuk om gezien te hebben!!! Morgen weer 'n dag, ben benieuwd wat die weer gaat brengen...

• 22 Juli 2015 - 09:47

P.Merx:

Geniet van deze laatste dag in LA. Vanmiddag wordt Joris gebracht! Goede terug reis.
    Pa en Ma