Los Angeles | dag 18 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu Los Angeles | dag 18 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu

Los Angeles | dag 18

Blijf op de hoogte en volg Family

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Alweer onze laatste dag...., wat gaat 't toch ongelofelijk snel!
Na weer 'n lekker ontbijtje, op weg naar 't strand van Los Angeles, Venice Beach. Zwaar bewolkt in de stad, maar volgens het weerbericht gaat 't opentrekken aan zee! Eindelijk mooi...!
In eerste instantie ook aan zee zwaar bewolkt, maar na 'n tijdje trekt 't toch open. Heeerlijk!! 'n heel groot breed strand, met daarachter een boulevard, waar winkeltjes zitten en 'n hoop 'creatievelingen'!
'n strandwandeling gemaakt, waarbij we net te laat waren om de lifeguards in actie te zien. We zien 'n hoop zwaailichten aan de rand van de zee, maar als we in de buurt komen is alles en iedereen al vertrokken. Over de boulevard terug gewandeld, waar we inderdaad van alles tegenkomen; winkeltjes, echte creatievelingen, maar ook zwervers en verslaafden die deze plek gebruiken om te slapen en hun protesten te uiten over de maatschappij.
Tijd om naar de Walk of Fame te gaan. Allemaal benieuwd hoe dit eruit ziet... Blijkt een gewone straat te zijn, met aan weerszijden winkels en stoepen waar de sterren van beroemdheden ingemetseld liggen. De straat is enorm lang en ook hier weer veel zwervers. De contrasten zijn groot. We weten niet waar nu de bekende- bekenden liggen, dus houden bij Gary Cooper en andere minder bekenden voor ons. Na 'n lekker broodje terug naar 't hotel waar we op 't dakterras gaan liggen bij 't zwembad. Jammer..., 't zonnetje is weer weg en de wind maakt 't erg fris.
We sluiten onze laatste avond af bij 'n restaurant met een gezellig terras vlakbij 't hotel. Weer heerlijk gegeten! We zijn klaar voor de terugreis.