Los Angeles - Amsterdam | dag 19 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu Los Angeles - Amsterdam | dag 19 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Family Jansen - WaarBenJij.nu

Los Angeles - Amsterdam | dag 19

Blijf op de hoogte en volg Family

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na ons laatste nachtje in the USA op tijd opgestaan om naar het vliegveld te gaan. Ontbijten gaan we net zoals op de heenweg op 't vliegveld doen. Eerst de auto inleveren die ons heel goed vervoerd heeft en inchecken. Blijkt hier minder geautomatiseerd te zijn dan op Schiphol. Na het ontbijt 't vliegtuig in voor de lange vlucht terug.
Met gemengde gevoelens gaan we weg; we hebben nog heel veel leuks voor de boeg, de meiden gaan hun vriendjes weer zien, we gaan nog naar Chioma etc etc, maar deze bijzondere reis zit er, op de terugvlucht na, helaas op. Wat was het mooi, wat hebben we veel gedaan en gezien en wat is 't snel voorbij gegaan. Hoop hier echt nog en keer terug te komen!!
De terugvlucht is goed verlopen; het is heel helder dus onderweg kunnen we nog genieten van het mooie landschap voordat het donker wordt. Na 'n kort 'nachtje' landen we om 9 uur op Schiphol.
Voor Liselot hele spannende momenten;), Duco staat haar op te wachten om met ons door te vliegen naar Chioma. Hinse zal morgen bij ons in Chioma komen. Heel gezellig om ze allebei weer te zien!
En nu genieten in Chioma. Wat een heerlijke afsluiting!!!